Hvorfor modtager jeg min post digitalt i MIT detfagligehus?

Alle vores medlemmer bliver automatisk tilmeldt digital post. Vi sender derfor alle vores breve til dig til din digitale postkasse i MIT detfagligehus.

Vi sender dig en mail, hver gang vi lægger ny post til dig. Derfor er det vigtigt, at vi har registreret din e-mail korrekt. Du kan selv redigere dette i MIT detfagligehus under Mine oplysninger.

Det er en fordel for dig at få brevene i din postkasse i MIT detfagligehus, fordi:

  • du modtager brevene hurtigere.
  • brevene bliver opbevaret sikkert.
  • du har alle breve fra os samlet ét sted.
  • du kan nemt sende os et svar og evt. vedhæfte en fil.

Ingen e-mails

Bemærk, at vi ikke må maile med dig, hvis du er medlem. Vi kan i stedet for skrive med dig i MIT detfagligehus.

På den måde beskytter vi nemlig dine persondata  på den bedst mulige måde, samtidig med at du nemt og hurtigt kan kontakte os.

Er du ikke medlem, kan du læse mere om dine kontaktmuligheder her.

Vigtigt, at du læser din post

Det er vigtigt, at du læser den post, som vi sender til dig. Afgørelser, som vi sender til dig digitalt, har samme bindende virkning, som afgørelser der bliver sendt til dig med almindelig post.

Vi betragter et brev som modtaget af dig, den dag vi sender det til din digitale postkasse. Det er derfor også fra det tidspunkt, hvor eventuelle tidsfrister og klagefrister bliver regnet fra.

Bliv fritaget for digital post

Ønsker du ikke at modtage digital post, kan du søge om at blive fritaget ved at udfylde tro- og loveerklæringen DFH-124.

Vi er klar til at hjælpe dig

Skriv til os
Skriv til os i MIT detfagligehus. Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage.
Skriv til os
Ring til os på 7610 9302
Vores telefoner er lukket
Tlf. åbningstider i denne uge
Mandag08:00 - 17:00
Tirsdag08:00 - 17:00
Onsdag08:00 - 17:00
Torsdag08:00 - 17:00
Fredag08:00 - 14:00
Lørdaglukket
Søndaglukket