Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Vigtig info om vores service lige nu

Vi får mange henvendelser pga. corona-situationen, og det medfører desværre forsinkelser i vores service.

Vi svarer på dine spørgsmål om corona/COVID-19

Uanset om du er ledig, opsagt eller i arbejde, så kan du her får svar på de fleste spørgsmål om coronavirus/COVID-19.

Sådan melder du dig ledig

Det er ikke nødvendigt, at du ringer til os, hvis du er blevet ledig.

Du skal som det første logge på Jobnet og registrere dig på den første ledighedsdag.

Herefter skal du logge på MIT detfagligehus, hvor du skal udfylde en ledighedserklæring, og under ’Profil’ skal du tjekke, at din mailadresse og dit tlf.nr. er registreret korrekt.

Endelig skal du også sende os en besked i MIT detfagligehus, hvor du vedhæfter din ansættelseskontrakt og opsigelse og oplyser os om, at du har udfyldt en ledighedserklæring. Beskeder - følg linket

Så vil vi behandle din ledighedssag, og du vil høre fra os så hurtigt som muligt. Men vær forberedt på, at der kan gå nogle dage.

Telefonservice

Vi skal bede dig om kun at kontakte os, hvis det drejer sig om noget akut.

Vi har mange medarbejdere på telefonerne, men der er rigtig mange, der ringer ind, så vi har svært ved at nå alle opkald inden for rimelig tid, og derfor vil vi meget gerne kunne hjælpe de medlemmer, der har akutte problemer.

Skriv til os

Du kan sende dine spørgsmål til os via en besked i MIT detfagligehus, og vi vil svare dig hurtigst muligt. Men vær forberedt på, at der kan gå nogle dage.

Lukket for personlig henvendelse

Vi har indtil videre lukket for personlig henvendelse på alle kontorer. Hvis du har en aftale med en af vores konsulenter om personligt fremmøde, skal du kontakte os og aftale nærmere.