Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Kan jeg få hjælp til at klage over en karantæne?

Er du medlem af fagforeningen i Det Faglige Hus, og opfylder du de øvrige betingelser for hjælp, kan Faglig afdeling hjælpe dig med at klage, hvis a-kassen har pålagt dig en karantæne.

Inden vi klager, gennemgår vi sagen, hvorefter vi kommer med vores vurdering af, om der er grundlag for at klage over afgørelsen.

Du skal være opmærksom på, at en klage kan betyde, at der bliver truffet en ny afgørelse, som kan være til ulempe for dig.

Husk at kontakte os inden udløbet af klagefristen på 4 uger.

Læs mere om dine klagemuligheder på borger.dk.

Har du spørgsmål?

Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage. Formularen sendes via en sikker forbindelse.

Skriv til os som medlem
Send en besked via MIT detfagligehus

Ring til os
Vi svarer gerne på dine spørgsmål telefonisk. Ring alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7610 9304.