Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvordan sender jeg et brev til Det Faglige Hus?

Når du er medlem i Det Faglige Hus, skal du benytte MIT detfagligehus, når du skriver til os. Her kan du skrive sikkert til os, og du har mulighed for at vedhæfte dokumenter. Vi modtager straks beskeden fra dig og kan hurtigt gå i gang med at behandle din sag.

Sikker mail

Er du ikke medlem, har du alligevel mulighed for at kommunikere sikkert med os via mail. Det kræver dog i alle tilfælde, at din afsendermail også har installeret den fornødne sikkerhed.

Du kan sende en sikker mail (krypteret og signeret) til denne mailadresse: sikkermail@detfagligehus.dk. Hvis mailen skal til en bestemt medarbejder i Det Faglige Hus, skal du skrive navnet i emnelinjen i mailen. Har du problemer med at åbne en sikker mail, som du har fået fra os, så anbefaler vi, at du kontrollerer, om dine certifikater er opsat korrekt og er tilstrækkeligt opdaterede.

Vores domæne (detfagligehus.dk) er også tilmeldt tunnelmail-listen. Det betyder, at vores kommunikation med alle mailadresser på domæner, der er tilmeldt listen er krypteret og sikker. Se listen her.

Endelig understøtter vores mailløsning også sikkerhedsformen TLS (Transport Layer Security), hvilket langt de fleste store mailudbydere ligeledes gør. Denne sikkerhedsform er dog ikke helt så sikker som de to øvrige.

Endelig kan du også alternativt skrive til os via en sikker kontaktformular på vores hjemmeside.

Fysisk post

Foretrækker du at sende breve til os med fysisk post, skal du være opmærksom på, at brevet kan være længe undervejs. Du skal altid bruge nedenstående adresse, uanset hvilken afdeling eller medarbejder, du vil skrive til.

Det Faglige Hus
Postboks 512
6701 Esbjerg

Alt post bliver scannet i Esbjerg og herefter lagt direkte på din sag som et elektronisk dokument. Det gør vores arbejdsgange mere smidige og sikrer dig en hurtigere sagsbehandling.

Nye postregler forsinker posten

Du skal være opmærksom på, at postkasserne kun bliver tømt 2 gange om ugen - senest onsdag inden kl. 9 og lørdag inden kl. 9. Det betyder, at det kan vare op til 5 hverdage, inden vi modtager et brev fra dig. Du kan dog mod merbetaling til posten sende dit brev som et quickbrev, der bliver omdelt fra dag til dag.

Hvis du benytter en frankeret svarkuvert, som du har modtaget fra os, får vi posten hurtigt – i løbet af 1-2 dage. Det kræver dog, at du indleverer brevet direkte på et posthus eller erhvervsindlevering og dermed ikke lægger det i en postkasse. 

Breve fra Det Faglige Hus

Vi sender vores breve til dig, der er medlem, til din elektroniske postkasse på MIT detfagligehus. Du får en mail, når der er post til dig.

Har du spørgsmål?

Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage. Formularen sendes via en sikker forbindelse.

Skriv til os som medlem
Send en besked via MIT detfagligehus

Ring til os
Vi svarer gerne på dine spørgsmål telefonisk. Ring alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7545 3577.