Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvad gør jeg, hvis min arbejdsgiver ikke vil anmelde min arbejdsskade?

Hvis din arbejdsgiver ikke vil anmelde din arbejdsulykke, har du selv mulighed for at gøre dette.

Du kan under anmeldelse af arbejdsskade læse mere om, hvordan du kan hente anmeldelsesblanketten på Arbejdsmarkedets Erhvervsforsikrings (Arbejdsskadestyrelsen) hjemmeside.

Det er vigtigt, at du får anmeldt din arbejdslykke, inden der er gået et år fra ulykken skete.

Bliver din arbejdsulykke for sent anmeldt, risikerer du, at du ikke kan få erstatning.

Har du spørgsmål?

Ring til os på tlf. 7610 9305 inden kl. 18:00. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål, hvis du er medlem.

Du kan også sende dit spørgsmål til os ved at udfylde formularen nedenfor, så sørger vi for, at du får et svar samme dag, hvis du skriver i åbningstiden. Ellers svarer vi dig hurtigst muligt, når vi åbner igen.

Formularen sendes via en sikker forbindelse.



Hjælp til at sende dokumenter