Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvem skal anmelde min arbejdsskade?

Har du været udsat for en arbejdsulykke, er det din arbejdsgiver, der skal anmelde din arbejdsskade.

Drejer det sig derimod om en erhvervsbetinget lidelse, er det din læge, der skal anmelde din sygdom.

Du skal dog være opmærksom på, at du selv er ansvarlig for, at anmeldelsesfristen bliver overholdt.

Du kan under anmeldelse af arbejdsskade læse mere om, hvordan du skal forholde dig.

Se video: Sådan anmelder du en arbejdsskade

 

Har du spørgsmål?

Ring til os på alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7610 9305. Her er vi klar til at svare på dine spørgsmål, hvis du er medlem.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så svarer vi dig samme dag, hvis du skriver i åbningstiden. Ellers svarer vi dig hurtigst muligt, når vi åbner igen. Er du medlem, anbefaler vi, at du i stedet for skriver til os i MIT detfagligehus.

Formularen sendes via en sikker forbindelse.



Hjælp til at sende dokumenter