Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvornår er der lønforhandlinger for offentligt ansatte?

Det er forskelligt fra arbejdsplads til arbejdsplads, hvornår de individuelle lønforhandlinger finder sted på offentlige arbejdspladser. Tjek derfor de lokale politikker om lønforhandling og forhør dig fx hos din nærmeste leder, om der er midler til forhandling.

Er der midler at forhandle om, hjælper vi dig gerne med at lave en indstilling til lønforhandlingerne.

Vi skal bruge:

  • kopi af dit ansættelsesbrev.
  • kopi af dine tre seneste lønsedler.
  • en stillingsbeskrivelse.
  • dit CV.
  • din argumentation for, hvorfor du skal have del i puljen.

Har du konkrete oplysninger om lønforhandlingerne, fx tidsfrister eller aftalte kriterier for tildeling af løn, må du meget gerne sende disse med.

Send materialet til os i MIT detfagligehus. En faglig konsulent vil derefter kontakte dig og aftale det videre forløb.

Har du spørgsmål?

Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage. Formularen sendes via en sikker forbindelse.

Skriv til os som medlem
Send en besked via MIT detfagligehus

Ring til os
Vi svarer gerne på dine spørgsmål telefonisk. Ring alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7610 9304.