Temadag i a-kassen: Hvordan sikrer vi høj service i fremtiden?

21. november 2018

Fredag den 16. november holdt vi en temadag for 100 af vores medarbejdere i a-kassen for at styrke samarbejdet, så vi kan give medlemmerne den bedste service.

I Det Faglige Hus har vi høje servicemål, og vi ønsker også i fremtiden at kunne levere den bedste service. Medlemmerne må ikke lide under, at vi har travlt pga. rekordstor medlemsvækst, eller når vi oplever spidsbelastninger i perioder med mange ledige osv.

Det forstår vi ved god service:

På temadagen satte vi derfor fokus på et helhedssyn og samarbejdet på tværs af afdelinger. I sidste ende handler det om, at medlemmerne hurtigt kan få fat i os, og at de hurtigt får de rigtige svar.

Temadagen har bl.a. styrket følelsen af fællesskab og givet mulighed for at udveksle erfaringer, hvilket er med til at sikre arbejdsglæde og effektive arbejdsgange, så vi kan blive den bedste a-kasse.

Læs mere om, hvordan vi sikrer høj tilfredshed og trivsel hos vores medarbejdere.

Video: Det Faglige Hus er klar til at hjælpe