Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvordan laver jeg en stillingsbeskrivelse?

Hvis du ikke har fået udleveret en stillingsbeskrivelse af din arbejdsgiver, kan du komme ud for, at du selv må lave en.

Fx hvis vi skal afklare, om du har funktionærstatus.

Vi har derfor lavet en blanket, du kan udfylde og sende til os.

Har du spørgsmål?

Ring til os på alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7610 9304. Her er vi klar til at svare på dine spørgsmål, hvis du er medlem.

Du kan også sende dit spørgsmål til os ved at udfylde formularen nedenfor, så sørger vi for, at du får et svar samme dag, hvis du skriver i åbningstiden. Ellers svarer vi dig hurtigst muligt, når vi åbner igen.

Formularen sendes via en sikker forbindelse.



Hjælp til at sende dokumenter