Slut med breve og e-mails

13. marts 2018

Vi ønsker at kommunikere sikkert og let med vores medlemmer, og derfor overgår vi i juni til digital kommunikation. Du vil i april modtage et brev fra os med mere information om, hvad det betyder for dig.

At vi overgår til digital kommunikation betyder, at al kommunikation mellem os og dig som medlem kommer til af foregå via MIT detfagligehus. Her opbevarer vi dine breve sikkert, og her kan du også nemt og sikkert skrive med os.

Når vi overgår til digital kommunikation, vil du ikke længere modtage papirbreve fra os med posten. Halvdelen af alle vores medlemmer er allerede tilmeldt digital kommunikation og er derfor vant til at få brevene digitalt fra os.

Det er en fordel for dig at få brevene i MIT detfagligehus, fordi:

  • du modtager brevene hurtigere.
  • brevene bliver opbevaret sikkert.
  • du har alle breve fra os samlet ét sted.
  • du kan nemt sende os et svar og evt. vedhæfte en fil.
  • du får besked via e-mail, når der et nyt brev til dig i MIT detfagligehus.

Slut med e-mails

Når vi overgår til digital kommunikation, må vi ikke længere maile med dig. Vi kan i stedet for skrive med dig i et nyt beskedsystem i MIT detfagligehus.

På den måde beskytter vi nemlig dine persondata på den bedst mulige måde, samtidig med at du nemt og hurtigt kan kontakte os.

Nemmere at bruge MIT detfagligehus

Vi har ændret måden, du kan logge ind i MIT detfagligehus, så du ikke behøver at bruge NemID for at logge på. På den måde bliver det endnu nemmere for dig at bruge MIT detfagligehus.

Undtagelser fra digital kommunikation

Hvis du opfylder betingelserne, kan du søge om at blive fritaget for digital kommunikation. Du kan læse mere om, hvordan du bliver fritaget for digital kommunikation i det brev, som vi sender til dig i april.

Du skal være opmærksom på, at hvis du bliver fritaget, vil alt kommunikation foregå via papirpost, idet vi ikke må sende e-mails til dig af sikkerhedsmæssige årsager. Derfor vil kommunikationen blive langsom og tung.