Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvordan får jeg mine private ting fra arbejdspladsen?

Hvis du har private ting på arbejdspladsen, er det dit ansvar selv at afhente dem, hvis du fx bliver opsagt, fritstillet eller sygemeldt.

Kontakt derfor din arbejdsgiver og aftal, hvornår du kan komme forbi for at hente dine ejendele.

Du kan ikke forlange, at din arbejdsgiver sender dem til dig.

Det er heller ikke din arbejdsgivers ansvar at passe på dine ting, og du kan derfor ikke forlange, at de skal opbevares i et aflåst skab eller lignende, til du kan hente dem.

Siger din arbejdsgiver, at du ikke må komme mere, så aftal i stedet, at en anden henter tingene for dig. 

Har du spørgsmål?

Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage. Formularen sendes via en sikker forbindelse.

Skriv til os som medlem
Send en besked via MIT detfagligehus

Ring til os
Vi svarer gerne på dine spørgsmål telefonisk. Ring alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7610 9304.