Hvordan får jeg mine private ting fra arbejdspladsen?

Hvis du har private ting på arbejdspladsen, er det dit ansvar selv at afhente dem, hvis du fx bliver opsagt, fritstillet eller sygemeldt.

Kontakt derfor din arbejdsgiver og aftal, hvornår du kan komme forbi for at hente dine ejendele.

Du kan ikke forlange, at din arbejdsgiver sender dem til dig.

Det er heller ikke din arbejdsgivers ansvar at passe på dine ting, og du kan derfor ikke forlange, at de skal opbevares i et aflåst skab eller lignende, til du kan hente dem.

Siger din arbejdsgiver, at du ikke må komme mere, så aftal i stedet, at en anden henter tingene for dig. 

Vi er klar til at hjælpe dig

Skriv til os
Skriv til os i MIT detfagligehus. Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage.
Skriv til os
Ring til os på 7610 9304
Vores telefoner er lukket
Tlf. åbningstider i denne uge
Mandag08:00 - 17:00
Tirsdag08:00 - 17:00
Onsdag08:00 - 17:00
Torsdag08:00 - 17:00
Fredag08:00 - 14:00
Lørdaglukket
Søndaglukket