Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse af vores website. Ved at besøge vores website accepterer du vores brug af cookies.
Du kan læse mere her.
OK

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået min løn?

Får du ikke din løn til tiden, skal du straks kontakte os, fordi der kan være meget korte frister for at anmelde dit krav om manglende løn fx i tilfælde af arbejdsgivers dødsfald.   

Til sagen skal vi bruge kopi af:

  • din ansættelseskontrakt.
  • din seneste lønseddel.
  • timeopgørelser for den periode, du mangler løn for.

Det er vigtigt, at du fortsætter med at arbejde. Bliver du sendt hjem, så få denne instruks på skrift.

Når vi modtager dit materiale, vil vi rejse dit lønkrav over for din arbejdsgiver.

Kan din arbejdsgiver ikke betale, vil det ende med en konkurs.

Vi hjælper naturligvis med at anmelde dine krav til Lønmodtagernes Garantifond.

Læs også:

Løn

Har du spørgsmål?

Vi svarer senest dagen efter, du har skrevet til os - dog undtaget weekend og helligdage. Formularen sendes via en sikker forbindelse.

Skriv til os som medlem
Send en besked via MIT detfagligehus

Ring til os
Vi svarer gerne på dine spørgsmål telefonisk. Ring alle hverdage fra kl. 8.00 på tlf. 7610 9304.